måndag 12 december 2011

Glukosbelastning.

Klockan 08.30: Just nu ligger jag på en brits på familjecentralen och vilar (läs: svälter).
Har inte fått äta eller dricka sedan tolv inatt, men innan dess passade jag på att trycka en skål mannagrynsgröt och tre smörgåsar, för att kompensera lite.
Jag är ju annars en frukostmänniska. Vill gärna ha frukost helst på en gång då jag vaknar, är lixom jämt hungrig.
Idag bestod frukosten av den kanske äckligaste frukostdrinken man kan bli bjuden på. Sockerchocken från hell. Men jodå, jag svepte i mig det där 1,5 glaset socker på nolltid.
Och nu ligger jag alltså här och väntar på att klockan ska bli tio så de får ta ett nytt b-glukos. Sen ska jag äntligen få äta!!

Micke sitter här på en stol bredvid och sympatisvälter. Bäst för honom det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar