måndag 19 december 2011

Färga håret.

Äntligen har vi fått tid för rutin-ultraljudet. Den 18/1 ska vi få smygkika på junior igen.
Både jag och Micke börjar bli riktigt nyfikna på vad det är för nån som bor där inne.
 

Jag gjorde ju förresten en storsatsning här om dagen och skulle färga håret. Själv.
Det var ju något så förbannat jobbigt. Jag fick så ont i armarna, haha. (Mamma, nu förstår jag vad du menar).
Nåja, jag var ju medveten innan om att alla hormoner kan ställa till det och att färgen kan bli lite annorlunda och sådär.



Och ja, mörk guldblond blev det ju inte.
Men, det kunde varit värre!

2 kommentarer:

  1. Jag gjorde ett ultraljud idag. Magiskt! Men det betyder att rul med könsavslöjning kommer dröja till februari typ. Jaha. Jag är tillbakaflyttad till den 17 Juni nu. Jojogravid skulle man kunna säga.

    Ps. Du ser sjukt fin ut i mörkt hår

    SvaraRadera
  2. åh, du är säkert lika snygg som sist! :)

    SOFIE.INTEEPLEPEPLE

    SvaraRadera