lördag 17 mars 2012

Hallå!
Jaha, imorn går vi in i vecka 27 (26+0 då).
Allt går som det ska. Var till doktorn tidigare i veckan och fick Alvedon på recept. Fint!
Var till vårdcentralen en sväng igår också. Jo, för att jag i tisdags började få något slags fel i munnen. Kunde inte svälja vatten utan att det kom ut genom näsan. Det lixom pyste upp där istället för att åka ned i halsen. Otroligt störande. Men ja, det enda dom kunde konstatera på VC var att jag inte hade halsfluss (nej, det trodde jag inte heller). Nåja, det verkar vara på väg att försvinna nu iaf. Mystiskt.


                                                      Två bilder från tidigare i veckan.







Gjorde även en kraftansträngning och tog lite bilder på lägenheten på Emelies begäran.
Passade på när det var någorlunda nystädat. Det jobbigaste var att klippa och klistra i paint sen. Så håll till godo.
Lite vardagsrum.



Suddigt kök. (och fina nyinoljade bänkskivorna)



Sovrum(men).



Det bästa med våran lägenhet. Två badrum.
Någon satt dock sönder toasitsen i det ena. Så nu får jag lov att använda Mickes bajstoa, och "fintoan" har blivit en pojktoa.



Nu ska jag äta gröt och ladda upp för en hockeykväll med grabbarna.
Ja det blir nog mer chips än hockey för min del.












 

2 kommentarer:

  1. woho!
    ni har det riktigt fint. måste ju vara skönt med all plats o så, jämför med förra lägenheten.

    haha osis med fintoan!

    SvaraRadera
  2. Nu är det väl dags för en liten uppdatering och lite nya bilder!! :)

    SvaraRadera