måndag 12 mars 2012

Discohicka!

Vecka 26 (25+1) idag. Bebisen börjar bli stor och ta mera plats. Man ser tydligt utanpå magen när hon vänder och vrider därinne, och idag kände jag för första gången att hon hade hicka. Små små hickanden samtidigt som hon dansade disco. Söt! Kroppsligt mår jag okej. Fogarna bråkar väl fortfarande och jag har vaknat med sendrag i vaderna några gånger. Det kunde varit värre! Nu ska jag gå och se hur det går för mitt kök. Micke håller på att olja in julklappsbänkskivorna som blev ditmonterade igår. Blir himla fint!

4 kommentarer:

  1. Jag vaknar också med sendrag! Varje jävla natt! Vad fan är det med det?

    SvaraRadera
  2. jag vill se lite bilder på lägenheten :)

    SvaraRadera
  3. Sendrag kan tyda på magnesiumbrist också. Testa med tillskott ett tag..?!

    SvaraRadera