söndag 8 april 2012

Återupplivar lite..

Nu är det flera som ringt/smsat/mejlat om att bloggen dött och behöver återupplivas.
Jag gör ett försök.

Tycker inte att jag har så mycket att skriva om. Men lite bilder kan jag ju bjuda på.


vecka 27 tror jag.


v. 28


 
v. 29



Idag går vi in i vecka 30 (29+0). Har slutat jobba för en vecka sen, och än så länge känns det riktigt bra. Även om jag visst drömt om jobbet tre-fyra gånger redan.
 Har varit en vända till Ludvika och köpt ett skötbord/byrå som vi hittade på blocket. Ett sånt här blev det: 

Och med på köpet fick vi nästan allt det här, förutom 20 stycken "slarvor" från Ikea som vi köpt själva.


Och eftersom vi nu har nånstans att lägga alla tusentals barnkläder så började  vi tvätta igår kväll.


Till helgen verkar det som att det blir en tur till Sundsvall där vi ska hämta hem spjälsängen från syster K. Sen kan jag tvätta sängkläder och bädda.

(Vaf*n, jag som skulle hålla mig några veckor till ?)


Nähepp, nu ska jag nog försöka ta mig ut och rasta kulan i solen lite. 






3 kommentarer:

  1. Åh herregud vad duktigt och flitigt!
    Själv har jag knappt letat reda på dom där bebiskläderna. Vafan.

    SvaraRadera
  2. Du är så sööt :) nyfiknar ihjäl mig på hur hon er ut :)

    SvaraRadera
  3. Jippiijay! Komsikomsi bara, så ska här gås vindberserk<3!

    SvaraRadera