söndag 5 februari 2012

Halvvägs!

Äntligen halvvägs. Inte för att det tagit lång tid att ta sig hit. Nej, det har gått väldigt fort faktiskt.
Varför säger folk att det är lång leveranstid på barn egentligen?
(Det där kommer jag säkert få ångra att jag skrev).

Det har inte hänt mycket sedan sist. Det har varit kallt ute. Och inne, tills Micke ringde vår vaktis Orvar så han fick laga elementen. Ja, stackarn heter Orvar.

Junior har börjat hoppa och röra sig mycket mer på dagarna nu. Jag blir påmind om henne flera flera gånger om dagen nu, och inte bara kvällstid. Och nyss fick jag se det här:

 Det är första gången vi ser rörelser utanpå magen. Innan jag tog fram mobilen och filmade så hoppade hon studsmatta där inne och hela magen guppade. Såklart blev hon blyg sen. Fick iallafall med två kickboxningar i början av filmen där.


                                              Annars ser jag ut såhär nu för tiden.

Nu ska vi söndagsmysa framför TVn och Så ska det låta. Riktig underhållning det.
Ska tvinga till mig lite vaniljkesella och frysta bär oxå. Mums, får vi hoppas!

1 kommentar:

  1. åå va mysigt :D va fiin du är!!! och vilken stor röv du har fått(?) ;) Puss på´re

    SvaraRadera