tisdag 21 februari 2012

120221

Hej hej.
Jag är så dålig på att uppdatera. Jag vet lixom inte riktigt vad jag ska skriva om.
Det händer inte så mycket. Jag jobbar mest, och växer.

Lilltjejen i magen växer visst oxå. Tydligen ska det finnas gott om plats där inne än, men man börjar ju fundera när hon gör såhär; hennes favoritposition som vi kan kalla för "körven". Tänk er en halv falukorvsring som ligger precis under huden på magen och trycker uppåt. Haha.



                                                            Köpte lekmatta igår.



V 23 (22+1)



Ah just det. Har börjat äta alvedon/panodil regelbundet nu oxå.
Tycker faktiskt att det verkar fungera. Det tar lixom bort de där värsta huggen.
Ska nog fråga barnmorskan när jag ska dit om ett par veckor om man kan få det på recept på något vis. Kan ju lätt bli ganska dyrt annars om man ska stoppa i sig 8 tabletter om dan. Det är 20 stycken i en förpackning.

Godnatt!
               

3 kommentarer:

  1. Haha, körven. Ska vi kalla henne för Elis? ;-)

    SvaraRadera
  2. Vacker du är :')

    SvaraRadera
  3. Waow vilken snygg kula! Fogtrassel har jag förstått...? Huga. Skaffa då ett fogbälte också! Är själv ifärd med att köpa nytt, hittade ett för bara 250 spänn på ett ställe, ska se om jag hittar länk. Fråga bm annars om det är nått ni kan få låna, det fick man här, förr...

    SvaraRadera