tisdag 3 januari 2012

Nytt år.

Sådär ja, nu är det nytt år. Året vi ska få barn.
Nyårsafton firades hemma hos syster U med familj i Bjuurs. Vi hade supermysigt och åt trerätters och spelade spel. Helt klart det bästa sättet att fira in det nya året på tycker jag.. att jag inte kommit på det tidigare ;)

Och vi kunde inte hålla oss längre, så detta är på väg hem till oss nu:
Hittade allt detta i ett paket på kampanj till ett bra pris. Sittdel, liggdel och babyskydd + en basenhet att sätta fast i bilen. Årets modell var det oxå, inte för att det alls spelar mig någon roll egentligen. 
Vi kände att vi inte vågade vänta längre med tanke på priset och att vi känner oss säkra (just nu iallafall) på att vi vill ha den.
Att man kan klicka fast babyskyddet på vagnen tycker jag är ett plus.
Nu är vi som barn på julafton här hemma och längtar tills den kommer om några dagar :)




Slänger förresten in en bild så ni får se hur rolig magen ser ut på morgonen när livmodern är sådär upptryckt och stenhård. Från sidan och uppifrån.
 Tror bestämt att någon ligger lite mer åt vänster där och trycker, haha.




Nu är det förresten bara 15 dagar kvar tills vi får kika på Junior igen. Längtar!
Tycker att dagarna och veckorna går så fort. Vecka 17 (16+1) redan lixom. Snart halvvägs :) 

4 kommentarer:

  1. Va? Vad är det där för barnvagnsmärke?

    SvaraRadera
  2. Haha, jag känner så väl igen den där skeva magen :-P

    Jag längtar också tills eran vagn kommer, jag vill också testköra! Kan ta med egen potatissäck ;-)

    SvaraRadera